Irama CINTA

Wednesday 25 December 2013

DuGaan Allah

Ya Allah... aku tahu kau takan bg aku dugaan andai aku tak mampu mengharungnyaa.... hari nie,, aku betul2 trauma dgn kejadian ragut.. selama nie aku hanya melihat owg kena ragut,, tapi hari nie,, Ya Allah, aku yang kena ragut... semua barang2 aku abis kena amik... fone yg aby bg semua kena amik... mmg laa aku tak sedap hati nak pergi kerja hari nie,,, rupanya mmg nak jd sesuatu...memg betul,, malang tu tak berbau.. semua berlaku scra tiba2... aku kejar pencuri tu.... tapi tak dpat... dia lari bwk motor tah kemana.... aku hanya mampu menagis,,, mengis tanpa mengeluar air mata.... sakit sgt Ya Allah... sesungguhnya aku bersyukur Ya Allah aku tak di cederakan.... alhmdulillah.... mey2,,, hati aku sayu sgt hari nie, bertamabh sayu bila kawan2 aku takda.. mem, bulat, mana pergi semua mey2?? aku nak col aby, tapi aku lupa no dia... aku langsung tak ingat apa2.. nasib laa aku teringat dia pernah poss fone kat aku.. surat poss laju tu aku cari aku terus col dia... apa dia boleh kata?? dia busy dgn kerja dia... malam nie, saat aku perlukan dia pun dia takda,. dia busy lagi dgn kerja dia.. mey2.. aku sedey sgt2 mey2.. kalau kau hidup mey2 aku nak luahkan kat kau... aku faham aby busy mey2, tapi takan tak boleh carik masa col aku kan mey2,, agaknya dia suka aku mati,, senag dia tak payah sush2 nak amik hati aku lagi, nak col aku lagi kan mey2.. yelaa,, mey2 aku mmg suka ikotkan perasaan,,, tak pa laa mey2 mungkin dia dah tak bzy dia col aku... mungkin laa mey2.. berharap sgt pun aku yg kecewa balik.. kalau dia syg aku dia carik laa aku... ramai dtg melawat aku... mak cik, mak ndak, makteh mak endk.. nenek.... nenek bg aku rm20.. sedih aku tadi,, patutnya aku bg nenk duitkan... aku sedih tgk muka mak ayah.. lagi2 muka ayah... ayah tgh keja tadi sgup kerja sparuh hari sbb kes aku... maafkan along, ayah mak.. byk sgt susahkan mak ayah.. tah bilaa dpat senagkan mak ayah :'(

No comments:

Post a Comment