Irama CINTA

Wednesday 15 January 2014

MasiH adA LagiKah cOreTan KiSah cinTa KitA?

Ya Allah......... sekali lagi aku mencari dugaan aku sendiri... mmg salah aku .. aku tahu.. berkata tanpa perasaan.. berkata tanpa pkr perasaan org... Aby... Maafkan syg b... jahat sgt mulut syg b.. sesungguhnya syg tak berniat buat begitu b... syg cinta, sayang aby.. mungkin nie yang syg kerna terima ats perbuatan syg b.. syg redhaa andai aby tolak syg jauh2 b... ni semua salah syg b.. syg kesal dgn apa jadi.. syg tak pernah sbar dgn apa jadi,, aby...... mmg syg nie tak layak untuk aby.. ahad nie kita jumpa kan b... tak snggup syg dgr kata putus dari aby :'(.... Ya Allah kuatkan hati aku.. aku kata dia layan aku mcm anjing, mcm babi, mcm bodoh..... Ya Allah,,, kenapa aku sanggup kata mcm tu??..wlupun aku tuju kat aku bukan kat dia aku rasa besalah sgt2. dulu aku tak mcm tu... kenapa dgn kau nie tin??? Aby,, ketahui laa b.. syg hanya menyintai aby.... berat sgt nak lepaskan hubungan nie... syg harap dlam hati aby msih ada cinta syg... Maafkan syg... syg tak sanggup tanpa aby.. luruh hati syg b... hanya aby faham syg b.. hanya Allah saja tahu betapa syg mencintai aby.. syg janji b.. takan biar aby pergi............ syg akn cuba tahan aby dari pergi......... because I LOVE YOU MUHAMAD FAKHRURRAZI B. NORDIN.......... biar menggalir air mata syg b... asalkan syg tak kehilangan aby:')

No comments:

Post a Comment