Irama CINTA

Friday 31 January 2014

aLhamDuliLlaH.....



Alhamdulillah.... dpat jugaa aku berjumpa dgn pujaan hati aku nie... ingtkan ini yg terakhir,,, hek2... tak laa.. aku tahu dia msih syg aku.. aku mntk maaf smpai nagis2.. gilaa kau mey2 aku nak kehlgn keksh hati aku nie... razie siap belanja pizza,, aku ingt dia mcm suka jee kononya hari terakhr kami jumpa,, yelaa mcm nak raikan jee.. lps dah makan2,, dia ajak karoke... time karoke tu laa aku nagis2... aku tak nak hilang dia.. aku tahu dia pun tak nak hilang aku.. tapi dia nak mengajar aku.. yelaa aku nie asyk mnta berpisah jee.. dia kata nie last ehh dia bg... kalau aku buat lagi tak taw nak ckp apa.. :'( smpai dlm kreta pun aku mntk maaf lagi.. aku tnya syg aku lgi tak,, kalau dah tak syg buat apa pakse diri nak teruskan hubungn nie lagi kan.. nak taw mey2 razie jawab apa.. kalau aby tak sayang syg lagi,, aby tak jumpa syg dah, tinggalkan mcm tuu je.. aku tersenyum dlm tangisan.. huk2, mcm dlm novel pulaa kan..dia kata, aku kena laa sabar dgn dia,, dia belajar untuk masa depan kami jugaa.. ayat dia, syg jgn laa risaw, umur 25 26 aby bwk syg jumpa ibu... ayat dia aku buat2 tak dgr je.. aku takut sgt berharap tapi tak menjdi.. sesungguhnya hnya Allah saja tahu mey2 betapa indahnya hati perempuanku bilaa dgr janji tu dari seorg lelaki yg di cintai:).. tapi syg sgt2.. kami takda pic bersama pun... aku pun tak taw knp boleh lupaa nak bergambr sesama... mungkinn ada hikmah,, dia amik pic aku, aku amik pic dia.. haha... mgkin aku terlmpau risaw hilang dia... sbb tu tak ingat pape.. bilaa dah balik tu baru laa rasa galat.. tapi tak pa, in shaa Allah akan jumpa lgi... lps tu kan aku letak kad dlm beg dia.. hahha.. kad i'm sorry... aku nak dia tahu aku bersungguh cinta dia.. nak jadi bidadari dia di dunia dan di akhirat.. amin...... 22/2/14 nie birthday dia... arghhh aku takda idea nak bg dia apa!!! dgn tak dpt kerja lagi... Ya Allah bilaa nak dpt kerjaa nie :'(.... aku yakin dgn ketentuanmu Ya Allah:)
syg SETIA menanti cinta dan janji2 aby.. Izinkan syg menjadi suri dlm hidup aby;)

No comments:

Post a Comment